nedeľa, 29. augusta 2010

Smotanovo-pudingový koláč

Na víkend som sa rozhodla upiecť koláč, ktorý som doteraz piekla iba raz, ale všetkým veľmi chutil. Bol to prvý koláč, ktorý som pred dvoma rokmi upiekla v našom byte hneď, ako sme poskladali kuchyňu a zapojili nám rúru.


Jeho príprava je pomerne jednoduchá, povedala by som, že sa na ňom nedá nič pokaziť, ak sa príliš nevzdialite od pôvodnej receptúry. Piškóta s pudingom, smotanou a škoricou sa fantasticky dopĺňajú, na jazyku sa prelína sladká a jemne kyslastá chuť.

Koláč som tento raz upiekla v piatok večer a dnes (nedeľa) z neho zostali sotva dva kúsky. Aby vyzeral lákavejšie, pred podávaním som ho ozdobila lístkami mäty.



1 komentár:

  1. The procedure is ideal for the eye diseases caused by
    vaata pitta and kapha. Whilst such a large and easily accessible organ apparently offers ideal and multiple sites to administer therapeutic agents
    for both local and systemic actions, human skin is a highly efficient self-repairing barrier designed to keep.
    Therefore, searching for MDR reversal agents and recovering the sensitivity of MDR cells to anti-neoplastic medicines provide a main therapy for
    neoplasm.

    My webpage ... Medicaments

    OdpovedaťOdstrániť